Sammanfattning Lör-mån.

For ut en sväng med Prisse i skogen idag, Rebecca tog lite kort. Tyvärr vart 90% av bilderna CP då man la upp dom på blogg.se med tanke på att deras kvalla här inte är så bra. Men ni har iallafall nått att kolla på här under. Gick skitbra då jag red idag iallfall, Surprise var riktigt avslappnad och fin. Måste dock kommentera att min sits är åt helvete och jackan jag har på mig får det att se ut som att jag sitter som en säck på honom!! Har också börjat med en ny rid-pose, jag gapar på varendaste bild, kan ha varit så att jag pratade med Rebecca men jag ser verkligen inte frisk ut. Å andra sidan så är jag ju inte frisk heller, febran har kommit tillbaka.. ack.

Igår duschade jag Surprise för att försöka få hans man att stanna på ena sidan då hela han är ett litet lurv, men manen vill inte så imorgon ska jag prova på att blöta den lite och göra en inbakadfläta i den. Vart longering igår med, i hagen. Sämst underlag som överallt annars, men var riktigt hängig.

Lördagnatt var Surprise på egna äventyr också. Eftersom han har en "öppen box" så når han till där låset på den är, och självklart så har han varit rastlös och öppnat den. Nathali sa till mig "Du kan ge honom vilket kraftfoder som helst, men inte havre.. då blir han knäpp" Ni tror inte han öppnar just Leos hink? Leos hink som är fylld med ungefär 1KG havre och vräker i sig den? Joni, det gjorde han minsann. Dock har han ännu inte visat några starka reaktioner på det så förhoppningsvis så är det nog lugnt.

Eftersom att Sockan valde att äta upp hans regntäcke också så har jag nu fått ett nytt. Riktigt fint var det på honom, lite stort men ändå inte överdrivet stort. Haha inget jag skriver hänger ihop märker jag nu. Ska sova i min ryggbrytarsäng och hoppas på bättre tider och även på att jag ska vara en mer aktiv bloggare, Cya.





/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0