Längesen

Herregud var så längesen jag skrev att jag inte minns inlogget ens. Men nu är jag inne efter ett flertal försök. Dålig update från min sida Hörni, sorry för det. Jag kan berätta att i fredags var jag och Amanda dom hurtigaste ryttarna i Piteå tror jag, Vi tog på oss plagg efter plagg och klädde på hästarna så mycket som bara gick innan vi gav oss ut på en tur i -35. Dessutom var det skritt och endast lite lite trav så inte alls nått att komma upp i värme på. Laban lyckades bli jätte rädd för en bil som varken jag eller han såg då dumfan i bilen körde utan lysen, och av rädsla hoppade Laban upp i en snödriva och jag som inte alls hängde med fick hålla i mig som tusan, vilket resulterade i att min axel hoppade ur led. Så har varit ganska ridlös sen dess. Men idag är det andra bullar som gäller. Idag blir det ett hårt dressyrpass för Jenny Hortlund, och redan imorgon är nästa som är för Johannna Hägglund. Vi hade tänkt lägga Laban i hårdträning nu då vi har 4 tävlingar framöver, 2 i dressyr och 2 i hoppning. Eftersom att hoppning är Labans grej så är jag väl mer nervös inför dressyren, men det får lov att gå bra då han varit så sjukt fin i dressyren dom senaste månaderna! Nu måste jag bege mig, ska försöka uppdatera efter passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0