Surprise

Läste just Celias senaste inlägg och kände att jag vart lite jelly. Men sen kom jag på att om allt med jobben går bra så får jag min första egna häst, och jag kan säga att det duger långa vägar. Duger låter som ett alldeles för negativt ord för det men ni fattar. Får veta tills helgen hur det blir mer jobben och får även veta när min prins kommer till Piteå! känns som att veckan kommer gå sakta.........

Har fått lite bilder från Labans nya ägare också, han verkar ha det jätte bra och det känns bra i hjärtat. Fast jag alltid kommer se honom som min och Emmas finis kille. Var och kollade på hoppträningarna på hällan igår, och hade han inte blivit såld så hade jag hoppat med honom där, och då saknade jag honom ordentligt :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0