Uteritt!

Känns som om det bara är jag som uppdaterar här, vars håller du hus, Elin?! Idag har Sockan fått komma ut i skogen, följde med Joanna och Campari på en liten sväng. Eller liten och liten, faktum är att jag just nu ligger hemma i min säng och darrar i hela kroppen av utmattning, vi körde galoppintervaller och tempoväxlingar och jag är helt slut. Det är absolut inte för att Sockan var pigg och stark och jag är extremt otränad, det beror helt och hållet på att jag red i dressyrsadel och hade för långa läder...

Sockan var iallafall nöjd (och fortfarande pigg) efteråt, han hade ju fått följa med sin partner in crime (Campari) ut på bus och galoppera behövde han verkligen så mycket överskottsenergi som han har. Det gick iallafall jättebra, han hade inga olater för sig alls utan var riktigt skötsam och ärtig. Fina killen!

/Celia



Jag och Sockertoppen förra vintern/våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0