Hoppträningen.

Just duschat och känner mig riktigt mkt fräshare än innan, både rakat hästar och även haft hoppträning så ni förstår ju hur riktigt äcklig jag var. Nu har jag iallafall klippt ihop filmen som Annika filmade idag på hoppträningen, gick riktigt bra. Riktigt jävla bra, Fin kille jag har. Enligt Linda såg allt perfekt ut, inget som skulle förbättras. Haha helt sjukt, inte hoppat på riktigt länge och ändå gick det så bra! Som ni ser på filmen så hoppar vi inte så högt, då tränaren bestämt att vi ska börja om från grunden och sedan höja eftersom. Är så kul att det också är 3 andra från samma stall som rider, så man kan rida tillsammans till hoppträningarna.

Vart så glad då Linda sa att Laban verkligen trivdes med mig på ryggen, kändes så ruggigt bra! Haft så lite motivation till att rida och nu när den börjar komma tillbaka så är det helt klart underbart att höra! Är så stolt över min fläckiga springare!




Lovade Emma att rita upp hur banan vi hoppade såg ut. Haha spännande om någon förstår, lite mindfuck på det hela. Men kan säga att då denna var ritad på tavlan så fattade vi typ ingenting, men sen då Linda förklarade att det minsann var en bana som hette "huset" så fattade vi lite bättre. Riktigt rolig bana faktiskt, och som ni ser på filmen så tyckte Laban att det var riktigt kul, speciellt på det sista rosa hindret...

Haha ja, jag stör mig också på att jag skrivit "riktigt" tusen gånger.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0