Rest in peace.

Hade det riktigt bra på min första arbetsdag idag. Longerade en liten odåga som inte alls ville lyssna på det jag sa, detta kallas för er som inte har hästvana för en ponny. Men tillslut efter många om och men så lyssnade den lilla illbattingen på mig. Har även lekt frisör och klippt en häst som har en mil bred stubbman, och träffat mina gamla hederliga hästar som jag en gång i tiden spenderade hela mina dagar tillsammans med. Dessvärre var jag med om en liten traumatisk händelse för att vara första dagen. Var tvungen att säga hejdå till en väldigt trogen ridskoleponny som idag tuggade sitt sista hö. Tog ett kort på denna vita skimmel och brydde mig inte om att den var extremt ful i min ovetskap om att denna var den sista som skulle tas på honom, någonsin. Sen såg jag den gamla vallacken ledas ut ur stallet och att stalldörren smällde igen. Så sorgligt! R.I.P Birk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0