Hallå! :-)

Är på tiden att även jag uppdaterar! Är verkligen kul nu när Elins pålle har kommit, så många gånger vi först har varit hos Sockan och sen måstat fara till ett annat stall så att Elin har kunnat rida. Men nu äntligen kan vi rida tillsammans, varje dag! Surprise är verkligen jättefin, riktigt skönt med en mogen herre i stallet som inte bryr sig så hårt om Sockans unghästfasoner i hagen. Det skulle inte bli många lugna stunder i hagen då, eftersom Sockan är med på varenda bus någon annan häst kan tänka sig göra.
Sokrates är det förövrigt bra med, för någon dag sedan när jag var ute och red tillsammans med Sophie och Chessi så hittade vi en ny väg som vi for efter. Men när vi hade hunnit en bit möts vi av en ilsken man som vrålar att vi ska vända om också viftade han och schasade med armarna! Otrevlig typ det där, det må jag då säga.
Idag ska Isabelle följa med mig till stallet, Sockan ska ridas och som vanligt blir det en uteritt då våran ridbana inte är i bruk för tillfället. Längtar tills den är färdig!

/Celia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0