Haha ägd

Legat i sängen hela dagen tillsammans med min feber! Just käkat middag och ska snart börja bege mig till min röda som ska skos idag, vet inte vilken tid men ska försöka hinna rida innan så han får röra lite på sig! Hade tänkt skriva ett långt inlägg om hur vi haft det dom senaste dagarna då jag inte uppdaterat här någonting, men tror jag återkommer med det senare då jag verkligen behöver fara nu!

Men innan jag gör nått annat så kan jag bara tacka min bästavän för att hon är lik mig och pratar som jag (vilket jag själv inte tycker men det gör uppenbarligen Angelica). Äntligen fick jag min hämnd på Angelica, den lilla skitungen!! Kan inte mer än säga att hon vart ÄGD, Celia ska få en stor kram senare! Detta gjorde min dag ;)


Min finaste prisseman!♥

Kommentarer
Postat av: jenny.

HAHAH, aldrig sett Angelica skämmas så mycket!!

2012-05-15 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0