Filmen

Här har ni en liten film på gårdagens (förrgårdagens?) dressyrpass när Sockan var så himla fin. Kanske inte ser så speciellt ut på filmen men med tanke på hur damp han har haft och att jag inte ens fått stopp på hästen är jag så otroligt nöjd. Han har även varit väldigt protesterande när jag fattat galopp, typ sparkat bakut och vägrat gå framåt och nu tar han galoppskänkeln på en gång. Känns verkligen jättebra för då kan jag äntligen slappna av och känna att "han har inte ont någonstans", så som jag har kännt tidigare innan equiterapeuten och tandläkaren hade hunnit komma ut. Åååh han var så otroligt jättefin den här dagen, även om det kanske inte ser vackert ut så antar jag att ni hästmänniskor förstår känslan när allt bara känns underbart.

//Celia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0