Hmm?

Idag när jag hade tagit in Sokrates från hagen och gjorde hans dagliga kroppsvisitation upptäckte jag att hela Sockans stråle var lös. Fattade ingenting. Han hade inte det minsta ont men strålen såg ut som om någon lagt en såg under den och sen bara kapat, jätteobehagligt. Någon som vet vad detta kan bero på? Han hade inte så igår och idag såg den nästan rutten ut. Jätteskumt att han inte reagerade det minsta på varken tryck eller när man lyfte upp den. Ska ringa hovslagaren lite senare och be han komma och ta en titt.

Nu ser det såklart extra smutsigt och äckligt ut då jag precis hade tagit ut honom från boxen när jag upptäckte det. Men som sagt, så där ser inte en frisk stråle ut och igår var den normal...

/Celia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0