Samtalet.

Idag har jag pratat med Totte och berättat att jag inte längre kommer stå kvar i stallet. Det var jättejobbigt, speciellt eftersom jag trivs så bra där och alltid har trott att det är det här stallet jag ska stå i så länge jag har häst. Det har liksom inte funnits på kartan att flytta där i från, om jag så skulle stå där själv!

Totte tog iallafall det hela jättebra, inte för att jag hade förväntat mig att han skulle bli upprörd eller ha något emot det, men ändå. Som jag sagt tidigare så känns det som att säga upp kontakten med en person man tycker jättebra om. Hur som helst så sa han att vi är välkomna tillbaka om det av någon anledning inte skulle fungera i det nya stallet och att även om han säljer sin gård så finns han alltid nära till hands.

Så det känns jätteskönt att ha det sagt och nu ser jag verkligen fram emot en nystart utan skador i det nya stallet. Tror det kommer bli jättebra och motiverande för mig och Sokrates! Och skulle det nu mot förmodan hända något får vi helt enkelt "flytta hem" när helst vi vill. Bättre än så kan det ju inte bli så det känns riktigt bra att det blev så här!

/Celia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0