En uppdatering!

Som vanligt är det typ dött på uppdateringsfronten här... Har inte hänt så mycket de senaste dagarna så har inte riktigt haft något att skriva om. Har varit ute och kört galoppintervaller, joggat lite och annars bara tagit det lugnt sen senast, i söndags var jag bakis och igår blåste det så sjukt mycket så då fick Sockan vila, kände inte för att bråka med stormvindarna eller mitt trötta sinne.

Idag har jag varit ute och skrittat i ca 45 minuter på kvällkvisten med Joanna och hennes kompis. Trots att det fortfarande blåste som satan (Sockans höpåse med tre kg hö i var inte längre på sin rätta plats utan påväg bort mot ridplanen) så var det himla mysigt. Sockan har blivit så himla lugn till sättet sedan vi flyttade till Pitholm, han har mer energi men är mycket coolare i huvudet vilket är enormt skönt! Så fast än det susade från vinden så att träden skakade och det var lite läskigt halvmörkt så var det minsan inga som helst problem för herr S!

Dessvärre är ju jag smidig som ett kylskåp så när jag skulle hoppa av sträckte jag mig i ljumsken... Som tur var så var det ingen ordentlig sträckning utan det smärtar bara till ibland, typ när jag ska leka vig eller ta långa kliv. Men ja, är man stel och klumpig får man banne mig skylla sig själv!

Här får ni två otroligt vackra bilder på mig och Sockanponken, tagna för någon dag sedan.

/Celia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0