Skoning!

Idag ska Surprise äntligen få nya skor, märkte igår då vi var på en lång promenad runt hela pitholm att ingen av skorna satt värst bra! Så har Ida tid idag så får hon slå på nya på alla hovar, annars blir det bara på den han tappat i och med att dom andra fortfarande sitter och han kan inte stå fler dagar nu känner jag! :) Igår gick vi som sagt runt pitholm och kolla på massa saker som traktorer, vägbommar, skyltar, cyklar, och massa mer grejer men han vart inte det minsta rädd utan skötte sig helt exemplariskt! Min fina kille! Det går bra för han och sockan i hagen med, trots att sockan är efterhängsen! Enda som jag vet just nu är att han tycker att vattenkoppen är obehaglig, försökte vänja honom med den igår men då vart han bara uppstressad så tänkte att man övar på det lite varje dag. Tillsvidare så får han ha vätskebrist, haha nä nu var jag hemsk.. självklart har han en hink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0