Surprise








Ni kan ju ignorera att jag ser sjukt lame ut på alla bilder, och dom sista bilderna vart inte så bra direkt. Varså mycket fart runt omkring som han var mer intresserad av än oss!

Igår fick Surprise vila, då min rygg mådde så sjukt dåligt! Hade tänkt gå en promenad med honom men då kom just Niklas och gav dom middag, så han fick stå. Men idag så mådde min rygg bättre eftersom min mamma masserade ut dom flesta låsningarna igår. For till stallet vid 08.30 och red ut med Sophie, Men eftersom det snöat och Surprise inte har nå snösulor så fick vi rida längst vägen, som tur är så var det packad snö där så det gick att trava på sidan av vägen. Han skötte sig riktigt bra, i början var han lite nervig men lugnade ner sig då vi började trava och han gick i en stadig form efter ett tag och var mer koncentrerad på det jag ville att han skulle göra än på sakerna runt omkring. Vi red förbi ett stall där jag tidigare haft sköthäst också! Han stog då kvar i samma hage än, var riktigt längesen jag tog hand om den hästen, haha var typ 10 då. Men då vi kom lugnt travandes efter vägen så rasar det snö från ett tag, trodde Surprise skulle dö. Men han hoppade till lite och sen var det inte mer med det! Fin hästen :) Ikväll har jag jour så då ska jag och Micaela dit lite tidigare och putsa upp honom ordentligt, han ska bli riktigt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0