Lyckligast i världen

Nu har Surprise nya dojjor! Äntligen så är han ridklar :) Gick skit bra och sko, och stog och mös med honom innan i boxen och hittade ett ställe på halsen han gillar att bli kliad på, han riktigt stod och hängde på min axel, sötisen! Imorgon blir det uppstigning 08.30 för att befinna sig i stallet 09.00 för utritt med Sophie, ska rida igenom honom ordentligt och han ska få ur sig all överskottsenergi han fått av att stå dom här första dagarna. Är riktigt taggad! Dock så tror jag inte att han har så mkt överskottsenergi eftersom sockan är ett plåster på honom hela tiden, första dagen var han ju helt skummig då han kom in från hagen så nog får han motion!

Under tiden jag väntat på att han ska komma så har jag följt Celia mkt till stallet, och varje gång man öppnat stalldörren då har boxen varit tom, hagen med (Förutom sockan då) och nu så är han där, kan verkligen inte vara gladare! Jag som i stort sett är världens lataste människa har idag GÅTT till granngården och handlat skor, igår gick jag med honom i ca 1,5h! Svårt att tro faktiskt, men han ger mig så mkt motivation! Kan som inte beskriva känslan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0